Kit-ul de supravieţuire îşi propune să ofere sugestii specialiştilor din educaţie despre cum să planifice, să organizeze, să implementeze, să monitorizeze, să evalueze, să disemineze şi să susţină proiecte multilaterale în cadrul Programului Grundtvig, precum şi alte acţiuni ale Programului de învăţare pe tot parcursul vieţii. Această publicaţie se adresează, în special, coordonatorilor de proiecte cu puţină sau chiar fără experienţă în cooperarea europeană.
Deşi Kit-ul de supravieţuire este conceput plecând de la contextul şi nevoile specifice ale proiectelor multilaterale, conţinutul său este relevant şi pentru alte tipuri de proiecte din cadrul Programului de învăţare pe tot parcursul vieţii, incluzând:
Puteţi să descărcaţi Kit-ul de supravieţuire aici:
ADD PDF Survival Kit_Publication
Durata proiectului: 1 Ianuarie 2009 – 30 Iunie 2010
Această publicaţie a fost concepută de către o echipă transnaţională de autori:
Eija Wilen – manager senior LLP de Program în cadrul CIMO, Agenţia Naţională pentru Programul de învăţare pe tot parcursul vieţii, Finlanda
Silvia Wiesinger – oficial senior din guvernul austriac responsabil pentru coordonarea şi dezvoltarea strategică a formării personalului din educaţie, Austria
Călin Rus – Director la Institutul Intercultural Timişoara, România
Vesa Purokuru este co-fondator şi expert senior la HUMAP, o companie care oferă formare, consultanţă şi asistenţă ICT, Finlanda
Ray Kirtley – University of Hull, Marea Britanie
Eerika Hedman – consultant la HUMAP, FinlandaHolger Bienzle – coordonatorul departamentului UE la Berater, Austria